tisdag 1 januari 2013

Kick start!!

Go kväll, nu startar året med nya utmaningar och en stor "kick start" med ett nytt liv.
Jag vill först tacka alla som var med och firade in det nya året med god mat och trevligt sällskap. Förätten bestog av små rätter som kackellacka till exempel. Mycket gott och uppskattat. Sedan till huvudrätt var det sötpotatis mos med vitlöksky och oxfile med smörkokt sparris. Till efterrätt var det Gino med vanilj glass. Till tolv slaget skulle vi skicka upp rislampor men det blåste jätte mycket så det gick ju tyvärr inte att få iväg dem, så det får ju bli en annan gång vi får skicka iväg dem.

Fast dagen idag blev ingen Kick start precis, har legat i sängen och rösten har försvunnit och har varit så slö. Känner en stark förskylning i kroppen så den måste jag ju verkligen få ur mig på något sätt, fast jag vet inte hur ännu. Har ju inte ont i kroppen eller ont i halsen så det är ju så konstigt. Bara hoppat på mig sådär. Fast jag har ju varit trött ett par dagar så det kan ju vara det. Men nu måste jag verkligen ta vara på min chanser i livet inte vänta till nästa år utan det gäller att göra allt nu. Kanske inte på en gång utan man får ta en sak i taget...men jag är en sådan människa som längtar till våren. Har redan ätit de första semlorna och tänker imorgon åka och köpa min favorit blomma som är tullipan. Det är en bra början på 2013.

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLA......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar