måndag 18 mars 2013

Vårväder eller vad?

Detta väder..jag som trodde att det skulle bli vår nu. Men ack så fel jag hade, såg på nyheterna igår att det skulle bli snö igen och riktigt mycket med. Så hemskt. Jag vill ha vår nu och det är säkert fler av er som vill detta. Det blir nog inget vårväder i påsk. Sakerna börjar så smått att trilla in och jag har börjat mitt stora verk genom att börjaatt göra iordning stallet. Ska försöka att öppna och invigning i stallet den 1 maj. Hoppas många som kommer då. Självklart ska jag lägga in massor med bilder av det nya sedan, hur det såg ut innan och efter. Litet kaffe ska jag ha med. Men nybakat och våfflor är ju alltid gott. Nä nu får våren gärna komma på besök, man blir ju gladare då.
Ha en skön dag på er!
Kram V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar