tisdag 19 februari 2013

Stolt mamma

Min prinsessa W har ridit på ridskola nu ett tag och är jätte duktig tycker hennes mamma. Idag fick hon samma häst som hon har haft en tid nu och börjar vänja sig väldigt mycket vid sin häst. Så nu rider och travar hon helt själv. Jag slipper springa bredvid och och hålla i hästen. Fast det blir ju gratis träning för mig. Träning är ju alltid bra, i alla fall när den är gratis. Idag travade de som vanligt och hon har liksom inte kommit på hur man ska lyfta på rumpan i takt. Men idag lossnade allt. Hon travade som man ska göra, helt fantastiskt. Tänk vad jag blev stolt över henne. Hon skulle klara allt själv, jag fick inte gå bredvid henne idag utan hon skulle själv.
Min prinsessa blir en riktig rid prinsessa. Så Stolt jag är som mamma.

Min andra lilla prinsessa E ville inte gå och bada i bad huset idag, inte likt henne alls. Men hon hade lekt hela dagen idag med en kompis så hon var väl trött.

Ha en skön tisdag!
Kram V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar