torsdag 9 februari 2012

Förskyld!

de säger att det är synd om mannen när han är förskyld, men kvinnan då? Hon ska var bäst eller vad?
Jag har råkat ut för influensan, inte kul alls. Ligger nerbäddad och tycker allmänt synd om mig själv. Har ont i kroppen och är redigt förskyld. Varför just jag, jag hinner inte vara förskyld nu. Hm det säger man väl alltid när man är sjuk. Jaja, idag har jag varit lite duktig i alla fall jag har upptaterat en ny blogg nämligen en webb blogg till mormors lilla sötas butik. Där kan man finna allt jag säljer och köpa in detta till sig själv. Gå in på sidan och se vad som finns, jag har bara lagt upp en del ännu, men det kommer mera. Ska fota och lägga upp bilder i helgen, tryck på bilden på höger så kommer du in på den sidan. Skriv gärna en liten kommentar av vad du tycker om den, om det är något jag behöver ändra eller så. Öppen för förslag.
Jag blev så glad idag för de ringde ifrån turistbyrån och frågade om jag vill vara med där i deras tidning och hemsida, jag sa jag så kommer jag ut bland turister. Kul, då får vi hoppas på mer folk till våren.
I april sedan kommer jag ha öppet även på lördagar. Hoppas på folk.
Jaja, nu ska jag återgå till sängen...
Ha det så bra tills vi syns nästa gång!!
Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar