tisdag 7 februari 2012

ÄNTLIGEN !!!!!

Jaha, nu känns det som man är på bannan igen. Tänk att vi äntligen har fått ett fungerande nät, det känns helt underbart. Nu ska jag inte ta så långt tid på mig att upptatera min blogg, så ni underbara läsare har något gott att läsa. Jag såg att jag hade nått min 500 läsare sträcket, känns ju helt underbart. Sanrt en liten smaskig tävling på gång. Men först måste jag bara visa underbara bilder ifrån Formex som jag var på och själv klart lite på hästar som jag tagit på med min nya system kamera. Haa, ja får väl säga det själv att system kamera har jag önskat mig sedan de tillverkades att komma ut i handeln. Har alltid älskat att ta kort..så i min fina födelsedagspresent, fyllda 35 år så fick jag äntligen min efterlängtad kamera. Så nu är det bara att ut och plåta på underbara och vackra ting, och nu när vädret är som det är så ska man ju bara ta massor med bider.
Här kommer lite inspirations bilder...

                                                        Gamla goa Harry
                                                        Harry igen !!
                                                            Soley!!
                                                           Formex, vår inspiration!!


Tänk att där gick jag och dreglade bland alla underbara vår grejor, dä ni. Där skulle ni vara med!
Tjo flöjt på er !! Vi syns snart igen!
Victoria

1 kommentar: