måndag 18 februari 2013

En vanlig ledig måndag!

En vanlig ledig måndag, kan man tänka sig. Idag är mina vårkänslor på g, har verkligen vår städat för fullt. Jag vill ha vår nu. Jag har vår städat garderoben, ut med allt gammalt och in med...ja vad? Det nya kanske. Ska till Göteborg i helgen och då ska jag väl köpa lite nytt att ha på mig till våren nu. Behöver verkligen lite inspiration i mitt liv just nu. Har ni några förslag på vad man kan fylla sitt inre med. Behöver lite glädje och så klart lite inspiration. Jag har tagit lite inspirerade kort med min kamra. Har lekt lite idag kan man ju säga då, blev riktigt nöjd faktiskt. Hoppas ni får en härlig måndag.  Fast det snöar ute.






Som ni ser så älskar jag tulpaner och rosa.
Ha en skön kväll på er
Kram V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar