fredag 15 februari 2013

Gjort om

Jag fick för mig nu att göra om min blogg, fast jag undrar just hur man lägger in bilder på sidan så det blir lite mer attraktiv att titta på sidan. Är det någon som vet hur man gör detta, så kan du ju gärna hjälpa mig med det. Jag vill lägga in bilder ifrån saker jag har fått hem till min butik. Det kom lite nytt i veckan så nu börjar jag bli sugen på att dra igång igen. Ska ju flytta ner den till stallet, är så sugen på att göra om där nere så jag blir ju galen snart. Jag vill att det ska bli lite varmt så jag kan köra igång så jag slipper frysa. Men vi får väl se vad som händer, få fundera ut något så jag kan börja att måla där. Kaninerna Champis och Emil får väl flytta ut. Jag kan ju faktiskt börja städa och tvätta väggarna så har jag gjort något.

Denna veckan har vi haft ett underbart lov, men vad tiden går fort. Skulle kunna vara hemma en vecka till. Är ju så hemma kär, så jag skulle kunna vara hemma jämt. Bara njuta av livet. Mina barn har haft ett skönt lov i alla fall, fullt ös. Idag har vi tillbringat en hel del på Sävsjö badhus. Mycket folk kan jag lova. Imorgon bär det av ut och rida en sväng på mina underbara hästar och min underbara kompis som då äger dessa. Sedan ska vi till min kära mor i Västervik.

Ha en skön helg på er
Kram V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar