tisdag 8 november 2011

Glögg, varför inte?

Glögg är gott och ljuvligt, har smakat min första Glögg för i år och fått riktigt jul känsla.
Jag längtar så till julen. Snart börjar jul grejorna att rulla in med hoppas jag, de är lite sena i år konstigt, men de kommer väl hoppas jag . Om ni vill köpa min underbara glögg av äpple och fläder eller av tranbär och blåbär. då kan ni gå in på min webb shop och beställa men det går lika bra att köpa den här, skriv bara en kommentar att jag vill gänra köpa den. Så fixar jag det till Dig. Kanske kan du överraska pappa din med lite glögg, till fars dag. Glöggen kostar 99 kr och är helt underbara flaskor. Finns även att köpa vår underbara goa marmelad apelsin, eller varför inte Lusse Bulle te? Detta kan jag kombinera i ett paket till dig och skicka, du står för frakten själv om du handlar under 300 kr.



Visst ser det gott ut :-)
Ha en skön kväll!!

2 kommentarer:

  1. jätte fina flaskor...har också smygit igång med glöggen..började med 2011 som jag tyckte var helt ok..kram

    SvaraRadera
  2. Mmmm! Ser jättegott ut ! Nu har man en mystid framför sig med advent och jul :)
    Jättefin blogg du har!
    Kram sara

    SvaraRadera