onsdag 2 november 2011

Onsdags kväll!

Hur börjar man igentligen i en blogg, jaja jag kommer väl att lära mig med. Nu håller jag på med ett projekt, nämligen renovering av hall. Skickar med bilder imorgon hur det blev förre och efter. Detta kommer bli en intressant resa att blogga. Jag följer ju en del bloggar och nu äntligen har jag tagit fart och ordnat en egen blogg tack vare en kompis. Vem är då Mormors lilla söta..jo det är nämligen min romatiska lantbutik som heter så. Bor i smålands skogar och en dröm har gått i uppfyllelse när jag startade min butik. Har även en webbshopp, gå gärna in där...www.hemodesign.se.

                                           Kram på er!!

2 kommentarer:

  1. Hejja hejja!
    Spännande att du kommit igång nu,
    Kram M

    SvaraRadera
  2. Grattis till bloggen :) det är vanebildande och sååå roligt att blogga! Stort lycka till! Kram sara

    SvaraRadera