onsdag 16 november 2011

Stressig dag!!

Stressig dag på jobbet. Fast jag själv har hamnat i en stress symbioz..eller hur ska man uttrycka sig. Har hälsat på väggen...nu. Undrar hur man tar sig ur den. Sitter just nu fast. Känner mig oehört stressad, svårt att sova på kvällarna. Tänker på jobbet, familjen och inte minst mitt företag. Det är nog det som känns mest. Allt händer på en gång. Rongde läkarna i veckan och sjuksyster sa till mig att ta det lugnt..men hur gör man det??? Det känns som jag går på knark :-)) Är så pigg, fast jag är trött, kliar i benen och över hela kroppen. Känns som jag har myror i benen. Så är det. Någon som kan ge mig något som jag ska tänka på för att ta det lugnt?
Ha en skön kväll!!
Kram

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för din kommentar hos mej! Vad kul att hitta någon mer bloggare från Småland. Jag bor i Jönköping, men jobbar i Vetlanda, så jag ser mycket av fina Småland varje dag när jag pendlar. Tråkigt att du inte mår bra! Det är svårt det där med stress, jag känner mej ofta stimulerad av "lagom" mycket stress, men vad är lagom??? Jag brukar försöka att göra nåt helt annat än det jag måste när det blir för mycket, och sen sätta mej och bara göra EN sak i taget. Att rensa undan på skrivbordet eller var det nu gäller brukar också hjälpa mej och ge mer energi. Var nu rädd om dej och hoppas vi hörs igen! //kram maria

    SvaraRadera