torsdag 3 november 2011

Torsdag!

Härlig grå höst dag...ficken idé igår när jag skulle ut och gå med våran hund Ludde. Tog med mig plast påsar och sprang gladeligen ut i skogen och plockade mossa, samt lingon ris och mycket annat att ha i min höst krans som ska hänga på dörren. Det kommer att bli fint det....
Idag forsätter vi med att måla hallen. Helt ljuvligt kommer det att bli hoppas jag. Har även hittat helt underbara tapeter på Rusta med änglar. Få se om de ska pryda hallen eller inte?
Ha det så skönt så länge !!!

4 kommentarer:

  1. Härligt, du har fått till det kanon ju.
    Började med min krans igår med, så himla kul.

    SvaraRadera
  2. Tack för din söta kommentar inne hos oss... Roligt att vi inspirerar;) Ska bli kul och se vad du kommer åstadkomma med all den mossa;)

    Önskar dig en härlig kväll

    SvaraRadera
  3. Så härligt med en tur i skogen bland all mossa och annat pyssel. Och så vill jag önska dig välkommen till blogglandia. Vad kul att starta en blogg så här på höstkanten. Må så väl från Maria

    SvaraRadera
  4. Försökte lägga mig som följare men det gick inte.// Maria

    SvaraRadera