lördag 14 januari 2012

Nu är julen slut!

Jag är lite sen med inläggen här men, nu är julen över och allt gick så fort. Idag åker julen ut hemma, och in kommer nya frächa vinter grejor. Typ lite vår inspirerande känsla. Min favorit blomma nämligen tulpaner. Jag älskar dessa färg sprackade små blommor, de gör en så lycklig. Att våren börjar närma sig. Fast jag älskar ju snö, allt som har med vinter att göra. Nu är det lagom med att det äör kallt ute och lite snö på backen, det är härligt. Så idag blir det städning i hela huset, in med våren ut med julen. Lite bilder på underbara tulpaner!!!Snart tänkte jag ha en liten tävling igen, den förra blev inte så lyckad, men hoppas att denna kommer bli det.


Visst blir man sugen på att köpa en bukett? I alla fall jag. Jag tycker det är sååå underbart med dessa vackra blommor. Jag skulle faktiskt vilja åka till tulipanernas rike, det skulle vara en dröm.
Ha en skön solig dag!
Kram

1 kommentar:

  1. Hej!
    Mässan i Jönköping är en inköpsmässa. Vi som står där och säljer, gör det alltså som grossister ut till butiker. Som en Formexmässa, fast i miniformat kan man säga!
    Jag tittade lite i din blogg och det verkar som att du har butik själv? Eller har du även produkter som du säljer direkt till butiker?

    Vi betalar 595:-/kvm, min monter är 12 kvm. El tillkommer med 1.000:- och moms på alltihop.
    Om du ÄR grossist och vill stå där kan du söka på www.oppethus.com där det finns kontaktuppgifter till dem som arrangerar mässan!
    Kram Anna

    SvaraRadera