tisdag 3 januari 2012

Sälen

Har inte varit inne på ett tag, våran dator har pajat och det går inte komma in på nätet så jag blir tokig, har inte kunnat göra något. Men nu idag åkte jag till min mans jobb och lånade en dator, blir ju skogstokig annars. Jaja, nog om detta. Har haft en underbar jul och ett underbart nyår. Och nu imorgon bär det av till fjällen, för lite snö vill man ju ha i år ialla fall. I sälen är det 50 cm snö, så det räcker och blir över för oss alla. Saknar doften av härliga backar och härliga nedfarter att åka. har inte stått på skidor på ca 6 år nu, så det kommer att bli spännande. Ska hyra skidor och hela utrustningen ska bli kul. Barnen kommer även att prova detta med. Vi kommer att åka med en barndomskamrat till mig och hennes familj, ska bli så underbart!!!
Lite mysiga bilder från Sälen...
                                               Ser ni hur galant jag åker ner för backen!!!
                                        Här åker jag i lössnö, så underbart skönt, men jobbigt!!!
                                                    Sälen here we come!!!!
Hoppas alla får en härlig och underbar trottonhelg för det kommer vi ha det!!!
På återseende!!
Kram
Ps Mormors lilla söta är stängt på fredag!!! Ds

1 kommentar: